رنكینگ: ارزشمند ترین برندهای ملی

0 11

رنكینگ با ارزشترین برندهای ملی

امروزه نقشی كه  تصویر كلی یك كشور بر روی برندهای آن كشور و بطور كلی بر روی اقتصاد آن كشور دارد كاملا مشخص و تایید شده است. گزارش موسسه معتبر انگلیسی برند فایننس بیان می كند كه در سال 2018 كشور ایالات متحده آمریكا همچنان موقعیت خود را – با فاصله زیاد از دیگر كشورها –  در صدر لیست ارزشمندترین برند ملی حفظ كرده است. این در حالی است كه تصویر منفی كه دونالد ترامپ در این سال از خود بجای گذاشته است انكار ناپذیر است.كشور چین به سبب اجرای سیاست های مناسب دولتی و علیرغم جنگ تجاری خود با آمریكا، پس از آلمان بیشترین رشد را در میان 50 كشور برتر لیست داشته است و بازهم خود را در جایگاه دوم این رنكینگ می بیند. تثبیت برندهای جهانی چینی همچون هوآوی و علی بابا دست در دست بازار باز و جهانی كشور چین قطعا نقش بسیار موثری در این موفقیت داشته است.نكته جالب! اینكه در میان 10 كشور با بالاترین رشد در برند ملی، نام شش كشور آفریقایی به چشم می خورد: جمهوری كنگو، مصر، كنیا، تانزانیا، اتیوپی و غنا كه توانسته اند ركوردهای چشمگیر %28 تا %38 درصدی در ارتقاء را نسبت به سال گذشته رقم بزنند.كشور ایران نیز كه در سال 2017 در رنكینگ  سی و نهم این جدول قرار داشت با %7 نزول نسبت به سال 2017 میلادی، در رتبه 44 لیست قرار دارد.

10 كشور با ارزشمندترین برند ملی

1# آمریكا با 25.9 تریلیون دلار

3# آلمان با 5.15 تریلیون دلار

5# ژاپن با 3.6 تریلیون دلار

7# کانادا با 2.22 تریلیون دلار

9# هند با 2.16 تریلیون دلار

2# چین با 12.78 تریلیون دلار

4# انگلستان با 3.75 تریلیون دلار

6# فرانسه با 3.22 تریلیون دلار

8# ایتالیا با 2.21 تریلیون دلار

10# کره جنوبی با 2 تریلیون دلار

دیدگاه بگذارید

avatar
 
smilegrinwinkmrgreenneutraltwistedarrowshockunamusedcooleviloopsrazzrollcryeeklolmadsadexclamationquestionideahmmbegwhewchucklesillyenvyshutmouth
دیدگاه تصویری
 
دیدگاه صوتی